Hulavanne painolla Springos FA1073 | Osta verkosta — Megaluks

Hulavanne painolla Springos FA1073

Springos
53,49 € Sisältää alv:n
Toimitus 2-4 päivää
Merkki Springos® Väri: Harmaan sävyjä Materiaali: Muovi 360° Fitness Hieronta Hierontalappujen lukumäärä: 12 Komponenttien lukumäärä: 12 liitososaa + 1 paino Itse koottava tuote Mitat: Ulkohalkaisija: 38 cm Sisähalkaisija: 30 cm Ulkomitta noin: 120 cm Sisäympärysmitta n.
Viite
FA1073
Käytettävissä oleva (7 Tuotteet)

Merkki Springos® Väri: Harmaan sävyjä Materiaali: Muovi 360° Fitness Hieronta Hierontalappujen lukumäärä: 12 Komponenttien lukumäärä: 12 liitososaa + 1 paino Itse koottava tuote Mitat: Ulkohalkaisija: 38 cm Sisähalkaisija: 30 cm Ulkomitta noin: 120 cm Sisäympärysmitta n. 90 cm Hula-vanteen leveys 4 cm Hulavanteen leveys korvakkeineen: 5,2 cm Painohihnan pituus: 26-40 cm (min.-max.) Itse nauhan pituus: 16-30 cm (min.-max.) Paino koko: 9 x 9 cm Paino paksuus: 6,3 cm Hierontaliuskan koko: 4,7 x 2,7 cm Lisäinformaatio: Harjoittelu hula-vanteella auttaa sinua treenaamaan vatsalihaksia, lannelihaa ja lantiota Akkukäyttöinen laite (LR44-paristo mukana) Painon ja pyörän välistä etäisyyttä voidaan säätää Mukana toimitetun laskurin avulla voit mitata harjoituksen vaikutuksia (kierrosten lukumäärä, aika) Irrotettavat liitososat Pakattu tyylikkääseen alkuperäiseen pakkaukseen

Tietolomake

Brändi
Springos
Kategoria
Sports goods > Fitness equipment